srijeda, 28. kolovoza 2013.

Frižideru, moj trofeju ratni

Frižideru, moj trofeju ratni, štono sam te teška uprtio u aprilu devedeset druge. U nečijem napuštenom stanu, sa trećega san'jeo te sprata i sam samcat strpao u kombi. Frižideru, moj svjedoče živi da mi niko pomogao nije da te snesem, vozim i uznesem, ter sam samcat na plećima svojim uspeo te spratu četvrtome, uguro te u kuhinju jedva, pored svoga starog frižidera. Moj dokazu da ja nisam bio zločinačkog poduhvata dio,kao što su godinama mljele tužibabe i kadije haške i domaći veleizdajnici,jesi li mi ponosan i sretan što je tebi sa tvojega mene Haška stigma napokon skinuta.Ter se najzad osjećam slobodnim k'o dva naša kremen-generala frižideru, moj ljubimče kućni,frižideru, moj trofeju ratni,dajder pivu svome spasitelju,meni što sam zateko te jadna,napuštena, poluispražnjena,ostavljena od zlih gospodara,koji su se uspeli na traktor pa pobjegli bez obzira glavom da se nikad po tebe ne vrate,ne brinući šta će s tobom biti,hoće li ti termostat pregorit, hoće li ti motor otkazati,hoće li te rđa oglodati,da l' ćeš crknut od udara strujna Il' ćeš svisnut bez strujna napoja;dajder pivu, pa da proslavimo sudski dokaz da si oslobođen legitimno, viteški, čestito,dokaz da je naša povijest čista I k'o emajl na tebi da blista,bez ikakvih božeprosti mrlja! Ne strahujuć od nagaznih baba što su tu i tamo ostavljane,prsimice krenuo u borbu da spašava što mu padne šaka,pa ko kokoš, ko ovcu, ko kravu,ko frižider, a ko televizor,pa kom bojler, kom video-plejer,kom dovratak, a kom vrata c'jela,kome parket, a kome pločice...Da spašava što se spasit dade prije nego, vrag će znati kako,svaka kuća bude flambirana!Frižideru, moj ljubimče kućni,frižideru, moj trofeju ratni,red bi bio u veselju ovom da se i nas slavljenici sjete,da se kakva upriliči smotra da iznese tko je šta spasio i čuvao sve ove godine,da mi stojiš gordo i ponosno u trofejnoj bojni frižidera,dok se ore domoljubne pjesme...

1 komentar:

  1. HA HA HA HAHAHAHA

    Ja isprintah i na svoj zalijepih,
    iako je jadan kupljen sramno
    na akciji u hipermarketu,
    pa isplaćen u četiri rate
    bez kamata ko što obećaše.

    Nalijepih da se drugog sjetim.

    Da se sjetim junačkih vremena
    kad na kratko svak Čovjekom bješe,
    brat svakome koga časnim vidi,
    spreman zgazit onog ko je pizda.
    Kad na kratko disati smo mogli
    bez kravata oko svakog vrata.
    Kad na kratko slobodni smo bili
    kazat svakom ono što ga ide,
    podijelit il uzeti pola
    ne misleći ko je kome dužan.
    Kad sa malim svak je sretan bio,
    zadovoljan kada krov imade
    pod tim nebom crnim od granata.

    Nikakvih tad kazni nije bilo
    za aute neregistrirane,
    nit za onog ko na klupi spava,
    ili kruh iz pekare mažnjava.

    Brzo su se dosjetili bili
    pa kravate u čvor pretvorili*
    zajahali još gore neg prije,
    da se jadna raja ne dosjeti
    da bez vlasti živjeti se može,
    bez poreza i bez pe-de-vea.

    kravata = engl. tie: svezati, sapeti, sputati

    OdgovoriIzbriši